Model: 2017 r
Gwarancja: 24 miesiące
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!
Oblicz ratę

 

Posiadamy sklepy w Zawierciu ,Myszkowie oraz w Siewierzu.

Pojazd dostajesz złożony gotowy do jazdy po "zerowym "przeglądzie z kompletem dokumentów potrzebnych do rejestracji.

Do 100 kilometrów dostarczamy własnym transportem .

Dalszy transport wyspecjalizowaną firmą kurierską w specjalnym stojaku - pojazd złożony gotowy do jazdy z kompletem dokumentów do zarejstrowania.

Nie płacisz podatku…Pojazd kupujesz od dealera .

 

Jesteśmy Firmą od ponad 20 Lat na rynku.

Sprzedajemy Marki :  Romet  Junak  Zipp oraz   Benyco

Dostępne wszystkie modele z aktualnej oferty producentów. Ponad 100 Modeli do wyboru

 

Możliwość zakupu  ratalnego w trzech bankach:

Santander Consumer Bank

Sygma Bank

 

 

Zadzwoń dostaniesz EXTRA Gratisy oraz Profesjonalną Obsługę.

Dane techniczne: Junak M16 320 CM³

 

DANE TECHNICZNE


MODEL M16 400 CM³

POJEMNOŚĆ 400 CM³

RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, 2 ZAWORY NA CYLINDER, ZASILANY WTRYSKIEM PALIWA, CHŁODZONY CIECZĄ, OHC

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 130 km/h

MOC 19,12 kW / 26 KM (przy 8000 RPM)

WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK

ROZRUCH ELEKTRYCZNY

HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY

HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY

ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 21

ROZMIAR OPONY TYŁ 160 / 80 - 16

WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2310 / 930 / 1080

MASA WŁASNA 195 KG

DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 675

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L

ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY CZARNY

Junak M16 to wyzwanie do podjęcia każdej podróży. Ogromne poczucie wolności.


Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.

Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.

Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.

Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.

Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.

Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,

3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.

Amortyzatory przednie w układzie odwróconym (Upside Down), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne

z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.

Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.

Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.

Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora.

Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowany zespół techniczny, co zapewnia najwyższą jakość i bezawaryjność motocykli Junak.

Polecamy