Posiadamy sklepy w Zawierciu ,Myszkowie oraz w Siewierzu.
Pojazd dostajesz złożony gotowy do jazdy po "zerowym "przeglądzie z kompletem dokumentów potrzebnych do rejestracji.
Do 100 kilometrów dostarczamy własnym transportem .
Dalszy transport wyspecjalizowaną firmą kurierską w specjalnym stojaku - pojazd złożony gotowy do jazdy z kompletem dokumentów do zarejstrowania.
Nie płacisz podatku…Pojazd kupujesz od dealera .
Jesteśmy Firmą od ponad 20 Lat na rynku.
Sprzedajemy Marki : Romet Junak Zipp oraz Benyco
Dostępne wszystkie modele z aktualnej oferty producentów. Ponad 100 Modeli do wyboru
Możliwość zakupu ratalnego w trzech bankach:
Santander Consumer Bank
Sygma Bank
Zadzwoń dostaniesz EXTRA Gratisy oraz Profesjonalną Obsługę.
Dane techniczne: Junak M16 320 CM³
DANE TECHNICZNE
MODEL M16 400 CM³
POJEMNOŚĆ 400 CM³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, 2 ZAWORY NA CYLINDER, ZASILANY WTRYSKIEM PALIWA, CHŁODZONY CIECZĄ, OHC
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 130 km/h
MOC 19,12 kW / 26 KM (przy 8000 RPM)
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
ROZRUCH ELEKTRYCZNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 21
ROZMIAR OPONY TYŁ 160 / 80 - 16
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2310 / 930 / 1080
MASA WŁASNA 195 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 675
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY CZARNY
Junak M16 to wyzwanie do podjęcia każdej podróży. Ogromne poczucie wolności.
Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.
Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.
Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.
Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.
Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.
Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,
3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.
Amortyzatory przednie w układzie odwróconym (Upside Down), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne
z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.
Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.
Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.
Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora.
Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowany zespół techniczny, co zapewnia najwyższą jakość i bezawaryjność motocykli Junak.